Tråd: Atkins kakene
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-04, 12:14   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Atkins kakene

Er det noen her som har oppskrifter på kakene man kan få kjøpt på Atkins.com? Ser de selger sjokoladekae og muffins osv...

Skulle gjerne ha prøvd å bake de...

Er det noen som har prøvd å lage "vanlige" kaker (sjokoladekake, sukkerbrød ol) med sammalt spelt i steden for hvetemel?

Dersom jeg lager ostekake med nøttebunn i steden for kjeksbunn, hvor "lovlig" blir den da? (På Atkins fase2 altså! Ikke nå under induksjonen)

Lurer på om ostekaka blir god hvis jeg bruker Heistad sukkerfri gele i steden for sitrongele, som er vanlig... Klarer ikke helt å forestille meg smaken, noen som har prøvd??

Jeg har foresten prøv vafflene og isen som jeg fant oppskrift på i en av HP's tråder. KJEMPEGODT! Men vaflene ble litt tørre, og datt fort i fra hverandre... Men godt var det uanset!!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat