Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-06, 16:40   #19
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Røde nupper/utslett på overarmene

Opprinnelig lagt inn av silje

Hvordan gikk det med det siste forsøket, Nille....?

Solkremen hjalp, men ingen av de andre. Men det kan jo være fordi det var sommer og man blir bedre om sommeren.
Vet ikke om det er noen sammenheng, men siden nyttår har jeg ikke spist nøtter eller bær. Og nå la jeg plutselig merke til at utslettet er svakere ! I den formening at jeg ikke har tenkt på det eller vært plaget med det.... Det ER der enda altså, - så det er vel tvilsomt om det er nøttene. *sukk* Jeg har prøvd 100-vis av kremer og lotions. Locobase også. Og Aderma +, men ingen har hjulpet slik at jeg kan si YESSSSSS her har vi kremen som virker !!

Tar i mot alle gode ideer jeg !

Har forresten noe eksem på leggene også, og har tidligere lest om Zonase her inne. var det Begod og Iset som diskuterte den elller ?? Har lyst til å prøve den .....