Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-12, 18:44   #9
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Sko til innebruk!

Jeg har kjøpt flere sko som jeg har prøvd på tredemølla og så levert tilbake ... (Prøver dem på mølla fordi da blir det ikke synlig slitasje.) De som nesten funket tok det 4km før føttene protesterte...

For min egen del var jeg veldig heldig med mine første barfotsko. Jeg jogget nærmere 5km og var drittstøl i leggen i et par dager (gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør...) og det var det - etterpå var jeg sånn ca tilbent den lengden/farten greit.