Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-12, 19:50   #16285
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, limer inn fra journalen min nå, i håp om at folk her som har mer peiling kan si noe om det:

Sitat:

Æææææhhh...tilløp til panikk nå, og ikke imponert over migrene-mamma...

Jeg hadde sånn ferdig blomkålsuppe fra Nordfjord til middag, og blandet i en masse smørbar cheddarost for å få litt mer næring i den...og så, da jeg hadde spist hele greia (første og siste måltid i dag), og sier til moren min "åhh, det var godt med smørbar cheddar i suppa", kommer hun på noe viktig...og hyler ut at den osten hadde stått ute på kjøkkenbenken i hele natt, for hun hadde spist av den da hun var oppe i halvsøvne med migrenesmerter i natt, og så greid å SETTE DEN INN I KJØLESKAPET IGJEN I MORGES...jeg merket jo ingenting på smak/konsistens siden jeg hadde den i suppe.

Kattene var heldigvis ute i natt, så det har ikke vært en kattesnute oppi, men...smørbar ost som har stått ute en hel natt, ikke tildekket? Ca. 100 gram? Hvor store er sjansene for at jeg unngår å bli skikkelig syk nå? Noen med peiling her? Google sier at jeg har sånn ca. 2342 % sjanse for å bli matforgiftet nå...

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening