Sv: Ned i vekt igjen.
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Du får støtte her inne, men sutring og syting fordi man synes synd på seg selv er noe som ikke akkurat motiverer til gode svar. Jeg kan hjelpe på mange områder, men ærlig talt, les igjennom innlegget ditt en gang til og virkelig se hva du skriver. Ingen info der unntatt det jeg oppfatter som syting.
Skriv om hva som er årsaken til at du nå går opp, hva du finner vanskelig, horfor du spiser potet, sjokolade, åpenbart kan du ikke svare på de spørsmålene, men en viss ide om årsaker og hva DU kan gjøre med det har du forhåpenligvis tenkt på?
Hvis ikke blir dette litt sånn "Kan noen hjelpe meg fordi jeg vil ikke selv" og da kan ikke noen i hele verden gi deg motivasjon.
Ingen her inne kan gi deg motivasjon, det er det kun du som kan. Hvor sterk den motivasjonen er kommer igjen an på din målsetting og vilje til å få en belønning du setter såhøyt at motivasjonen overstyrer alle andre lyster.
Og nei, er jeg på diett så er jeg på diett faktisk. Mulig du trenger bruke unnskyldning ovefor deg selv at jeg "helt sikkert sprekker på diett" men det har jeg enda ikke gjort. Jeg lever lavkarbo og eter som jeg vil fordi jeg styrer det selv. Skulle jeg gå opp, ja da strammer man inn fordi jeg vet som regel hvorfor.
Men nå kjenner jo ikke vi hvem du er og da er det vanskelig å vite din bakgrunn, man gjetter og gir råd på måfå. Da er det faktisk enklere å si :"slutt å syt og gjør det du gjorde sist"
Du forventer at vi skal gi deg masse her, men du gir ikke noe tilbake?
Nei det er helt sant hva i alle dager kan du gi meg..
Men her er ikke lov å " syte" som du skriver.
Merkelig at det ikke er " lov" å komme med et hjertesukk..
Selvfølgelig er det kun meg selv som kan gjøre noe med min diett..
Men det er sikkert mange med meg som " ryker" innimellom og da syns jeg det gjør godt å komme med et hjertesukk. Hold deg til dietten din du og lykke til videre....Litt artig den siste setningen din forresten,fikk liksom ikke sjans til å fortelle videre min historie, ble faktisk deprimert av svaret ditt og fikk ikke lyst å si mer om meg selv..
|