Sv: Ned i vekt igjen.
Opprinnelig lagt inn av Alina, her.
Nei det er helt sant hva i alle dager kan du gi meg..
Men her er ikke lov å " syte" som du skriver.
Merkelig at det ikke er " lov" å komme med et hjertesukk..
Selvfølgelig er det kun meg selv som kan gjøre noe med min diett..
Men det er sikkert mange med meg som " ryker" innimellom og da syns jeg det gjør godt å komme med et hjertesukk. Hold deg til dietten din du og lykke til videre....Litt artig den siste setningen din forresten,fikk liksom ikke sjans til å fortelle videre min historie, ble faktisk deprimert av svaret ditt og fikk ikke lyst å si mer om meg selv..
Såklart det er lov å sutre litt
Ikke alle her har fortstått at motivasjon og evne til å klare alt her i verden ikke alltid matcher.
Men det beste tipset er nok likevel å si til seg selv at nok er nok, og starte der man startet sist og gå på med liv og lyst og prøve å holde liv i ikke bare lyst, men også evnen.
Jeg er av de som har sprukket gang på gang og gått opp mange kilo igjen. Og det handler ikke om mangel på motivasjon, men mere om stress, utfordringer visse her har null peiling på som virkelig tok over på alle plan.
Men jeg er i gang igjen, spiser riktig og har selvsagt ingen planer om å spise brød og potet igjen, men jeg skal ikke være så stor på det og si at jeg ikke skal snuble igjen, men jeg kan reise meg igjen. Og det er det viktigste, at man reiser seg igjen og fortsetter.
|