Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-12, 20:31   #10
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger hjelp!- Tips til mat helt UTEN melk

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Også er det dette med soya og østrogenhermer og barn da... kan de spise sånn soyaost? Eller er det også fy fy?

Soya er soya.... bør ikke brukes større mengder uten at det er gjæret... og det er det svært lite soya som er.

Men om han bare liker "ferdigmat" så hva med å f.eks lage kyllingkjøttboller og sånt selv? De er milde på smak og dersom han får hjelpe til blir det kanskje mer spennende å spise også? Selv om det ikke smaker som kjøpt?

Skal jeg være ærlig så tror jeg at selv om det nok virker vanskelig nå så er det nok på lang sikt lettere å lære han å like mat enn å lage "feridgmat"...