Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-04, 13:23   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Hvem går ned mest? Fedonistene eller Atkinsene??

Jeg går på Atkins. Har drevet på i 5 uker nå (er på dag 5 i 5.uka) Jeg har gått ned 8kg tilsammen. Dette synes jeg er veldig mye, og jeg er kjempefornøyd!

Jeg har aldri prøvd Fedon Lindberg sitt kosthold, men lest bøkene.

Jeg lurer litt på hvilket kosthold som er det beste (for kroppen), og hvilket som fører til størst vekttap.

Jeg synes det går helt greit å følge Atkins, men det er vanskelig å få familien til å spise det samme som meg. Dessuten har jeg en mann som mener jeg har blitt hysterisk og tror at brød og poteter er giftig!! Han bare VIL IKKE tro på at lavkarbo-kosthold funker!!

Hvor lenge har dere vært på den dietten dere er på, og hvor mye har dere gått ned? Hvordan føler dere at kostholdet fungerer for kroppen? Er dere friskere og har dere mer energi? Hva med hud og hår, er det bedre nå?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat