Til dere som har hatt problemer med galleblæren - hvilke symptomer merket dere først?
Jeg har hatt en slik "uggen" følelse i magen/mellomgolvet de siste ukene, og er periodevis kvalm uten å være kvalm (hvis dere skjønner). I forrige uke fikk jeg noe som føltes som en "strekk" et par cm. nedenfor ribbeina på høyre side. Den gikk imidlertid over, så kanskje det skyldes yogatimen? 
Jeg er ikke dårlig hele tiden, men har ikke klart å finne noen fellesnevner ennå. Prøver å følge litt med på mye fett/lite fett, mye/lite kullsyre, mye/lite/ingen alkohol, mye/lite grønnsaker, mye/lite søvn og stress, men har som sagt ikke klart å isolere når symptomene oppstår.
Til de av dere som har eller har hatt problemer med galleblæren; hvilke symptomer merket dere først? Hadde dere noe som lignet?
Jeg har hele tiden hatt en teori om at vi som spiser fett jevnlig ikke får problemer med galleblæren siden den får være i regelmessig aktivitet, men kanskje det er feil?
Har dessverre en vanvittig lav smerteterskel , og siden jeg har hørt at galleproblemer kan være svært smertefullt vil jeg ta tak i det så tidlig som mulig hvis det er grunn til å tro at det kan være noe slikt. Hva tror dere erfarne "galleproblemmennesker"?

|