Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-12, 22:26   #7
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kviser, rød og betent hud i ansiktet

Har selv hudsykdommen rosacea, som kan høres ut som omtrent det du beskriver. Jeg vil anbefale deg å slutte å prøve en masse kremer etc, men heller ta gode bilder og få en henvisning til hudlege av fastlegen din.
Grunnen til at jeg ber deg ta bilder er at det er ofte lang ventetid hos hudlege og da kan det være greit å kunne vise frem bilder av hvordan du så ut da henvisningen ble skrevet. For alt er jo så bra nå man først kommer inn til legen!

Jeg tåler så og si ingen hudpleieprodukter uansett hvor milde og fine og parfymefrie de er. Tåler nesten bare kremen jeg får på resept! Får vanvittige utbrudd ved opplevd fysisk eller psykisk stress og av og til av kombinasjoner av mat/stress.

God bedring!