Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-12, 07:11   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Minske karbohydratene i denne oppskriften?

Eh, det blir jo 3 g karbo pr porsjon om det er 12g karbo tilsammen. Jeg orker iallefall ikke mere enn 1/4 av den porsjonen. Mulig jeg hadde delt den på 5-6 porsjoner også, pga mye energi i egg og ost i platene også. En pakke kjøttdeig=4 måltider på meg som er så stor som jeg er. I denne oppskrifta er det forresten MYE bedre med smøreost naturell( sånn boks til 10kr fra first prica eller rema), og billigere.
3g karbo pr måltid er tilsvarende 50kg+ på skaldemann, altså ekstremt strikt.
Skal jeg spise veldig, veldig strikt, så lager jeg kanskje slik mat en gang i uka, og resten av uka spiser jeg kokte egg, skinke,biff o.l. Minst mulig fløte og bruker karbene på grønnsaker.Heller grønnsaker enn fløte. Det kommer nemlig ikke bare an på hvor mange gram karbo, men også hvor de kommer fra, så da ville jeg heller kutta fløta, pga melkesukker gjerne er det noen av oss følsomme reagerer på.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat