Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-12, 21:39   #2
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vin, men lite karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av javel, her.

Hei,

Driver å tenker på å skjerpe inn matvanene litt, og gå ned noen kilo. Vil spise lite karbohydrater uten å overdrive fettinntaket. Men fortsette å spise endel; er glad i smør rømme olivenolje etc.. Har ingen målsetning om å komme i ketolyse; men har oppdaget tidligere at jeg har gått ned ved å kutte sukker, hvitt mel etc.. Bekymringen er at jeg drikker en god del vin, et glass til middag og noen flere på kvelden, og enda litt mer i helgene og når jeg har fri. Trenger ikke synspunkter på hvorvidt jeg drikker for mye. Men vil jeg gå ned i vekt under et slikt regime? Drikker tørre viner, både rødt og hvitt, og vil kutte øl i denne perioden. Er dette et håpløst prosjekt?

For å si det enkelt så stopper fettbrenningen når man drikker alkohol. De timene alkoholen er i kroppen vil mao kroppen forbrenne det viktigste. Dvs få giften ut av kroppen.