Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-12, 18:58   #77
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Petter Smart, her.

Det du sier, virker veldig riktig, men HVORDAN skal man jobbe med holdningene til folk? Jeg lager selv maten fra bunnen av, med ferske grønnsaker og rent stykker fisk/kjøtt/vilt - whatever, og smaksetter med urter. Smaker bedre enn på restaurant. Behovet for brød blir minimalt, fordi det smaker ikke på langt nær så godt. Men det er det med HVORDAN igjen - åssen skal en få folk oppmerksom på dette?

PS: Det er jo mye mat som er usunt om en skal tenke på mengden sukker, som brunost for eksempel. Eller prim. Den er jo ikke TILSATT noe særlig med sukker, alikevel er den rene sukkerbomben.

Det er jo her staten har et ansvar i sine kostholdsråd......

Folk flest leser jo ikke de vil jeg tro men det er de leger, ernæringsfysiologer, undervisningsinstitusjoner m.fl (må) forholde seg til og det er det som blir videreformidlet til folk. Hadde staten begynt intensivt med andre kostholdsråd og det ble opplest og vedtatt så ville flere bli oppmerksomme på det, men det vil fortsatt være opp til individet å følge disse rådene.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat