Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-06, 20:14   #8
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: 20 år og død av feilernæring.

Opprinnelig lagt inn av Iset

Se hvor saklig jeg er når jeg hisser meg opp, det er derfor jeg aldri skal bli politiker (ikke at alle de er så saklige heller da, men...).

...på den annen side er nå jeg glad hver gang en politiker uttaler seg rett fra levra, da... Så sånn sett hadde du vel ikke vært så dum i den rollen, Iset!

Ellers må jeg si at det er sjokkerende at det går an å spise nok mat, men likevel sånn at man dør av feilernæring. Man tror jo at folk vet LITT i alle fall. De fleste dør jo ikke av "normal" feil kost (om man kan si det slik), selv om de kan få problemer med både det ene og det andre - som mange av oss vet. I alle fall skal det godt gjøres å være feilernært så ung. Det var en fæl historie uansett om det var det ene eller det andre som var feil.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat