Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-12, 20:25   #129
ToreH
Gjest

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Fantastisk bra diskusjoner i denne tråden og mer enn noe annet synliggjør for meg at leiter vi lenge nok så finner vi alltids en "hylle" å plassere vår egen overvektighet på. Det beste må vel være å med vett og viten i behold påstå at fysiske og termodynamikkens lover IKKE gjelder for en selv. Den var ny og ikke så rent lite orginal.

KJ har et par poenger som jeg av prinsipp støtter, men her står egentlig poler litt mot hverandre og slik jeg ser det i tråden...begge poler har piggene greit ute overfor hverandre og da blir budskapet noe borte. Han J Foss er det klassiske ekspemplet for meg på en som fullstendig forsøker overlate ansvaret over på andre ting enn seg selv. Det er synd for fyren er jo hyggelig og har virkelig et problem med sin overvekt. Dog, så får han ikke mye sympati fra min side, like lite som KJ får det, for sin sutring og fraskrivelse av ansvar.

KJ er jo en trimdronning à la Jane Fonda for meg, mulig de er forskjellige, men budskapet deres er vel temmelig likt. Kanskje hun burde holdt seg til trimmen fremfor å uttale seg alt for mye om overvekt i media

Svar med sitat