Atkins er best for de som tåler karber dårlig...
Jeg har gått ned 7 kg på ganske kort tid og holdt vekten siden. Jeg får i utgangspunktet godtekick av nesten alt med karbohydrater, så Atkins har virkelig gjort susen for meg. Til og med nøtter går ned på høykant - alltid hele posen, uansett hvor stor den er. Men nå har jeg fått kontroll på karboutskeielsene. Atkins' gir råd om å kutte ut alle matvarer som gjør at man faller tilbake til gamle synder, og nøtter er dermed ute av min meny.
Prøvde å leve på Lindberg en lang stund, men vekten rikket seg jo ikke nedover. På tross av linser og bønner og cottage cheese. Så jeg prøvde Atkins, og det virker på vekten. Sunt eller ikke sunt? Så lenge man går på de senere fasene av Atkins, ligner jo hans kosthold mye på Lindbergs? Men jeg har inntrykk av at mer animalsk fett og rødt kjøtt er ok på Atkins, så sånn sett skulle man tro at Lindberg er sunnere... Men det er et poeng å gå ned i vekt også da.
Jeg er absolutt både friskere og har mye mer energi enn da jeg startet, og bruker denne energien til å trene tre ganger for uken. Men jeg har et spørsmål til andre i dette forumet: Hvorfor spiser dere Cocosa? Jeg har oppfattet det dithen at kokosfett ikke er sunt fett, så hvorfor akkurat dette produktet?
Sterkt undrende, men fortsatt nokså slank
Atkinstilhenger
|