Sv: Går opp i vekt på LCHF ...
Opprinnelig lagt inn av Laelli, her.
Må bare si at jeg gikk ned fra 64 til 56 (er 170 cm høy) da jeg begynte på lavkarbo, og både jeg og andre reagerte over at jeg ble ganske så tynn! Var smått urolig en liten stund, men nå har jeg gått opp igjen og vekten har stoppet opp på 61-62 kilo! Jeg har riktig nok økt mye i muskelmasse grunnet styrketrening, men at lavkarbo er vektregulerende tror jeg absolutt Kroppen min trives veldig godt nå. Ikke stress over vekten.. folk går vel ikke rundt og løfter på deg hele tiden? Tren styrke og stram opp om du er misfornøyd 
Hehehe, nei jeg blir ikke løftet hele tiden, men kan bli noen få ganger i uken ja.. 
Flott at du har funnet en trivselsvekt og har fått det bra både med deg selv og rutinene dine. Ingenting er jo bedre enn å kunne finne balansen og velværen i seg. )
Tusen takk for trøstende ord både til deg og dere andre som har svart på tråden. Er litt frusterende å gå opp i vekt sånn på den måten, men det virker som det er ca. 60 kg jeg er ment å veie og da bør jeg jo heller begynne å forholde meg til det, slik som dere skriver, istedetfor å kjempe meg ned i vekt.
Kan jo kanskje muligens hende at hvis jeg slutter å tenke på saken så løser saken seg av seg selv, enten det gjelder å begynne trene mer eller spise annerledes eller hva som helst. Har hørt at det går an nemlig. 
|