Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-12, 10:41   #16520
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg har søkt om bukplastikk, men jeg får det ikke godkjent. Legen skjønte veldig godt at jeg ville gjøre noe, men jeg er ikke "hengete" nok. Ergo må jeg bare begynne å spare...

Men, det jeg lurer på er om det er noe jeg kan gjøre selv for å få bollemagen min til å trekke seg litt mer sammen? Jeg har aldri vært veldig stor, men jeg har hatt to svangerskap hvor jeg fikk store barn og en gigantisk mage (så det ikke ellers på meg at jeg var gravid). I tillegg er jeg uheldig, genetisk sett, jeg har en hud som ikke trekker seg sammen så lett.

Så dumt du fikk avslag! Koster jo litt å gjøre det privat, men kan underskrive på at det er verdt hvert eneste øre!

Du kan prøve å smøre huden på magen godt og du kan prøve å stramme opp musklene, men det vil bare kunne ta noe av det! Ødelagt hud/underhud er ødelagt, den trekker seg ikke sammen av seg selv akkurat som en gammel strikk aldri kan få elastisiteten tilbake!
I tillegg er sjansen stor for at du må sy magemuskler siden du hadde så stor mage under svangerskapene. Dette kan bare fikses kirurgisk og vil stramme opp magen innenifra!
Tenker du bør spare penger til å gjøre det privat. Det er så deilig å få det gjort!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)