Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-12, 23:52   #852
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Bare innom for å rapportere en "synd" slik at jeg får den ut av systemet og skjerper meg.....

Var ute og spiste middag med jobben på torsdag, og det gikk kjempebra. Spiste fisk og ba om grønnsaker til. Drakk moderat med vin og droppet desserten. So far so good....

Fredag hadde vi fest på jobben, og jeg var veldig flink de første åtte timene.... Spiste kun kjøtt og kål og droppet poteter og karamellpudding. Drakk kun tørr hvitvin. Begrenset snackset til peanøtter og noen syndige chilinøtter. MEN SÅÅÅÅÅÅ......Trynte jeg i en pose twist av alle ting!! som sambo sier; jeg tåler ikke alkohol, for da forsvinner all viljestyrken ut over kvelden....

Lørdagen hadde vi fest hjemme og det gikk ganske greit. Spiste en liten skje med ris til hovedretten, noen knekker med 86% sjokolade og drakk hvitvin til. All in all not too bad.... I dag har jeg restituert med litt 86% og peanøtter, og bringebær. Kjenner søtsuget kommer snikende, så her er det fare på ferde! manglende vektnedgang, stress på jobb og forestående besøk av tante rød gjør det ekstra utfordrende for tiden.... FOKUS, FOKUS, FOKUS!!!!

Har akkurat lest gjennom det jeg har skrevet, og ser at det er rimelig selvsentrert.... Beklager det. Forhåpentligvis blir jeg litt "kjekkere" ha med å gjøre når kostholdet roer seg. Fin uke til alle! :-)

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat