Sv: Septembertråden - 2012
Hadde "planlagt" utskeielse i går.
5 uker på ketolyse nå, også skal vi være flinke frem til julaften, da er det én utskeielse da, også er vi flinke igjen.
Vi skal kanskje til syden i jan/feb, i én uke, og da er planen å gå ned minimum 10kg, i og med at det er det som stopper meg fra å reise; vekta og selvtilliten. Hørt noe så dumt? Jada.
Så bortsett fra sprekken i går, så har vi vært flinke. Jeg har ikke gått ned så mye, grunnet mye baconsvor og jordbør med fløte. Og nå er det helt kutt på det. Kun fredag eller lørdag jeg har lov til å kose meg. Ikke hver dag.....
Så skal jeg for alvor starte opp treninga igjen. For jeg skal (helst) se 75 på vekta i jan/feb, og jeg vet at det er fullt mulig å klare det når jeg blir kvitt alle de dumme uvanene.
Har et møte nå om en time, så når jeg kommer hjem skal jeg ta en joggetur, iallfall bøte litt på utskeielsen i går. Også får jeg se hva jeg gjør, nå ser leil bra ut, så er ikke mye å gjøre her, om jeg tar en ekstra lang joggetur (ligger på 5km +- til vanlig), og kanskje stikker oppom mannen en tur også, hilser på, er noen dager siden sist, så.
Hvordan er det med dere andre? Er ikke så ofte oppdateringer fra dere lenger.
|