Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Det er helt ok å være selvsentrert; vi er vel det alle og enhver innimellom?? Og så er det litt bedre å være til når man har "tilstått en synd" er det ikke? Å se det svart på hvitt forplikter på en annen måte enn om man bare vet det selv Og tenk på at du ikke spiste noe resten av den tiden du var i selskap/på fest! Jeg synes du var kjempeflink!!!
Her er også tante rød på vei; men jeg har ikke fått det helt store suget ennå. Muligens fordi jeg laget meg sjokolade av kakaomasse og kakaopulver i helga, og har smattet på dem når behovet for "noe" har meldt seg? Jeg hadde i agavesirup denne gangen, og fikk følgende pr bit:1,95 g fett, 2 g kh og 0,6 g protein.Vel mye kh i og med sirupen men greit nok lell. Har tatt 2-3 pr dag og det er ikke så mye tenker jeg. 
smgj: er det noe med vinen du drikker som gjør at du samler vannet? regner med du sjekker sukkerinnholdet, men er det annet som utløser det? Garvesyre, sort druer? Hva som helst? Jeg mener jeg reagerer mer på enkelte vinsorter enn andre, uten at jeg har reflektert over hvorfor - har vel tenkt at det har vært maten eller en kombinasjon.
Og ja; dette klarer vi!!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|