Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-12, 08:16   #3
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: hva spiser dere ute?

Pleier å finne en kjøtt-eller fiskerett som ser grei ut, og bestiller den uten poteter/ris men med ekstra grønnsaker i stedet. Det pleier alltid å gå greit. Drikker som regel vann til, men skal jeg kose meg litt ekstra blir det gjerne et glass rødvin i tillegg. Man blir jo ganske vant til hva man bør spise eller ikke når man går på lavkarbo. Det aller greieste er jo buffet der man kan forsyne seg selv med det som er bra å spise. Jeg er ikke så panisk når det gjelder innhold i sauser etc når jeg spiser ute, det er tross alt ikke noe man gjør hver dag. Men det er mye god mat å få på restaurant, også for en lavkarber...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat