Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 11:51   #873
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Jeg fikk en pangstart på dagen i dag; vekta viste 72,2 kg - ny minstenotering igjen. Har merket det på kroppen de siste dagene at den har gått inn; til og med magen har krympet. Sist vekta viste dette er vel 7-8 år siden da jeg også "fant oppskrifta" og gikk ned ca 40 kg. Også den gangen gikk jeg mye turer, men spiste "anbefalt" kost med mye brødmat mv. Da jeg av ulike grunner sluttet med gåturene, og var "ferdigslanket"gikk jeg mer og mer tilbake til det gamle kostholdet. Og hvordan det endte regner jeg med dere skjønner Forskjellen denne gangen er at jeg ikke er på slankern; spiser "bare" mat jeg tåler, og er blitt veldig (utrolig veldig) glad i gåturer og trening. Tror nesten jeg har blitt "voksen" og skjønner mitt eget beste

En liten dj#€el sitter på skuldra mi og sier at du vet jo at når vekta ramler ned så mye på en gang så går den opp igjen uka etter og holder seg der. Og det stemmer forsåvidt; sånn har det vært. Men jeg akter å gjøre det jeg kan for å holde meg nede. Faktisk er målet om å gå ned til 68 kg innen rekkevidde....

Å, nå ble jeg glad på dine vegne du gjør tydeligvis alt riktig for tiden! Husk på det i fremtiden

Du har lært kroppen at den liker å være i aktivitet og den har skjønt det. Kroppen er intelligent!

Ønsker deg en fantastisk helg

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat