Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-06, 20:31   #5
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Utrolig mange gode svar av Sten Sture, men jeg reagerte på at han ikke skrev noe positivt om ketolysedietten når den kom opp. Den er jo så og si identisk med Skaldeman.
3 deler kjøtt og en del fett syns nå jeg er relativt magert jeg da. I starten på min Atkins diett spiste jeg tre deler fett og en del protein. Det virket det også Skjønner ikke helt hvorfor Sten Sture har fått inntrykk av at Atkins er lavfett. Han sier det kanskje for å vekke oppsikt.

Men for all del, utrolig mange gode besvarelser av Sten Sture. Morsomt at han fant ut av dietten ved å prøve å spise seg ihjel

ketolysekuren er da vel ikke identisk med Skaldeman? Den kuren sier jo vel "spis hva du vil, bare hold deg under 15 karber (men helst grønnsaker).."

?