Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 22:17   #14
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Når snakke med lege om bukplastikk?

Jeg har ikke gjor det, men har nok vurdert det av samme grunner som du beskriver, stinei! Det blir jo sår under og det er definitivt en helseplage! Har ei vennine som står på venteliste til en slik operasjon. Når hun tok kontakt med legen for første gang så fikk hun beskjed om å gå ned i vekt først fordi at BMI måtte ikke være for høy. Så gjorde hun det og gikk tilbake til legen. Hun blei sendt til vurdering (flere måneder ventetid der også) og fikk godkjent operasjonen som nødvendig helsemessig. Nå er det vell bra mange måneder sia og hun venter fortsatt. Mulig at det er pga det Kitt nevner: at man måtte ha hatt stabil vekt i 6 mndr. Så ja! jeg ville definitvt tatt kontakt med legen nå. For det første så er det veldig greit å få dokumenter det i journalen din om at du har faktisk plager og når du tok kontakt med legen for første gang i forhold til disse plagene. Så må du nå den magiske BMI grensen og ev. ta kontakt med legen igjen. Og se selvsagt an hvordan magen er.