Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-12, 04:36   #19
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

nå blei denne tråden veldig off topic da. Istedenfor å svare til trådstarteren diskuterer man hvorfor/hvorfor ikke Men det gjør jo ikke noe da. Eller? Det er jo helt greit å søke og finne svar i gamle tråder osv. Gjør ikke meg noe. MEN jeg syns det er mye bedre forumkultur å svare direkte til trådstarteren enn å bare henvise til noe som har blitt skrevet før. Henvinsing er jo greit i og for seg. Men et "levende" samtale er jo bedre Og for min del så gjør det meg ikke noe å svare omså i 20 like tråder. De blir for uoversiktelige å leite gjennom, greit nok, men den som spørr får jo da svar på sine spørsmål. Det er jo nesten som om når man spørr en venn om hvordan en ting er og få til svar at det er jo bare å se gjennom bøkene på bibiliteket, for der var det mange gode svar. Ville man ikke heller hatt et svar fra vennen med en gang Og får man resposn på sine tråder føles det straks lettere å være på forumet, som en del av felleskapet. Men for all del, de som ikke liker å svare flere ganger på samme spørsmål trenger jo ikke å gøre det. Så de som liker det gjør det de som ikke liker det gjør det ikke. Ikke sant?

Beklager at temaet blitt dratt så langt Nå lister jeg meg stille ut og kommer tilbake om jeg har noe mer å fortelle

Grunnen til at den ble off topic er vel at den helst ikke burde brukes i det hele tatt.. :P Med fare for å fremstå som fryktelig vrang må jeg nesten bare få nevne at det er god forumskikk å bruke eksisterende tråder der det er mulig, og det er av hensyn til flere ting. For eksempel er det mye lettere for de som leter å finne informasjon om et tema hvis det ikke er ørten ulike tråder om samme sak..

Alle kan selvfølgelig ikke vite at vi oppfordres til ikke å lage nye tråder der aktive tråder allerede finnes, men da må man jo få lov til å fortelle dem det da. Så da vil jeg bare presisere at det absolutt ikke var meningen å virke lite hyggelig eller avvisende! Og jeg beklager om jeg skrev slik at det kunne oppfattes sånn

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat