Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-12, 09:29   #17
Hette
Medlem

Hette sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Når snakke med lege om bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av stinei, her.

Altså, jeg vet det kanskje er tidlig, og at jeg har mange kilo igjen, men jeg kjenner jo allerede nå at denne pølsa på magen plager meg. Den henger skikkelig og jeg går med sår under magen, mer nå en da jeg var 12 - 15 kilo tyngre faktisk. Så lurer litt på å snakke med legen om å fjerne den, men siden jeg fremdeles er på feil side av 100 (104) så lurer jeg på om det er for tidlig og hun bare vil le av meg?

Noen med erfaring fra dette? Hva tror dere? Tenker jo at det sikkert ikke bare er å få time med en gang for slikt heller? Hvis jeg i det hele tatt får det dekket?

Hei!!

Eg var til legen tidlig i fjor då eg vegde 100kg og fekk sendt rekvisasjon til bukplastikk då.. Tok ein del ventetid før eg kom inn til lege i slutten av året i fjor.. då var eg komt ned i 95..

Skulle ha operasjon i mai, men den blei flytta til november. No har eg komt ned i 87kg, og målet mitt er ein plass mellom 80-85...

Eg sa når eg var til legen på klinikken at eg satsa på å vere nede i 85 til operasjonen, og det ser det heldigvis ut som eg skal klare..

Det er ein god del ventetid i systemet, så eg trur ikkje det er dumt om du går til legen allereie no, men so må du og jobbe hardt framover slik at du kjem deg ned der du vil vere til oerasjonen...

Eg skal operere ved Aleris i Bergen... Og er kun 5veker igjen!!!!

Gledar meg masse, og lykke til til deg!!

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat