Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 20:24   #16661
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Huff, er det meg det er noe galt med eller??

Er jeg overfølsom Det samme skjer når det er rørende ting på tv. Er jo skikkelig flaut om jeg er sammen med andre, da må jeg prøve å se på alt mulig annet ,og få bort fokus fra det som skjer.
Flaut.

Det er ikke noe galt med mindre du synes det er noe galt, vel. Jeg åpner tåreslusene for altmulig av fiksjon, jeg - dataspill, bøker jeg leser, filmer jeg ser, hah, jeg har blitt rørt til tårer av reklamer. Men jeg vet godt hvilke emo-triggere jeg har - en fin håndfull av dem - og synes ikke det er pinlig, selv om jeg skulle slumpe til å sitte og snufse over lesebrettet mitt på café. Blant kjentfolk er det stort sett langt enklere å flire av egen sipping enn å late som om det ikke skjer. Det meste av underholdning - inkludert dokumentarer og faktaprogrammer - er konstruert for å spille på seernes følelser, uansett.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett