Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 22:16   #16675
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, kort

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Må jeg gå gjennom fastlegen? Kan jeg ikke finne en selv? Legen fikser sykdom, ikke at jeg har fucka opp livet mitt.... Vil veldig gjerne holde de to tingene så separat som mulig!

Vel, du kan sikkert gå rett til privat, men da må du gå privat, og kanskje ikke få utbytte av frikortordningen, og privat psykolog uten frikort er INNMARI dyrt...alt du trenger å si til fastlegen din er at du føler at du trenger psykolog, og muligens, hvis han forlanger det, en kort begrunnelse, men det er ikke sånn at du og fastlegen og behandleren skal ha sånne gruppemøter der dere diskuterer hvordan det går med Carisma nå...og legen får ikke rapport fra psykologen/psykiater om hvordan det går og hva du har sagt...

Du skal bare ha en henvisning. Akkurat som når du får henvisning til spesialister på andre områder, som gynekolog.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening