Sv: Dere som handler på Iherb
Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.
Søke etter noke spesifikt??? Er det det nye iHerb-brukere gjør, vi veit jo ikkje kva som finnes en gang.
Hadde eg komt inn i den gamle tråden og spurt KVA dokke kjøper på iHerb, ville eg fått som svar - LES gjennom tråden 
Og den er LANG og uoversiktlig.
Klart eg får svar om eg spør etter noke spesielt
En rask skumlesning av den første siden i originaltråden viser at følgende blant annet tas opp:
- det forklares hva iherb er
- hvordan man forholder seg til bestilling (vekt, frakt, toll og de ulike fraktmetodenes fordeler/ulemper)
- hvilke typer varer som med økonomisk/andre fordeler kan bestilles derfra
- forlag til produkter som tilsvarer produkter man får kjøpt dyrt i norske butikker/helsekost
- tilbakemeldinger og produktanbefalinger
- .. og blar dere bare én side lengre frem finner dere til og med en av førstebestillingskodene (som dere ikke ville kunnet legge ut i denne tråden, da det ikke er tillatt å publisere dem)
Jeg tror rett og slett ikke at jeg skjønner hva det er du er ute etter, hvis ikke noe av dette, generelle tips/anbefalinger eller å søke etter spesifikke ting hjelper deg.
Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.
God forumskikk er også å ikkje skrive, om ein ikkje svarer på det TS spør om
Igjen: Alle kan selvfølgelig ikke vite at vi oppfordres til ikke å lage nye tråder der aktive tråder allerede finnes, men da må man jo få lov til å fortelle dem det 
|