Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-12, 20:38   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Kroppen husker ...

En fysioputt jeg var hos sa at på akkurat samme måte som når du hører DEN sangen, ser DEN filmen, lukter DEN lukta og minnene strømmer på så husker kroppen ting som skjedde når kroppen var i DEN tilstanden/formen.

For å presisere... Jeg hadde nettopp vært hos psykomotora og blitt knadd og eltet på som en annen pizzadeig. De som har vært hos psykomotoriske fysioputter vet at dette er massasje på en helt annen måte enn det vanlige fysioputter utøver. Jeg hadde altså vært hos denne dama.. Jeg var svimmel og kvalm da jeg gikk ut. Mens jeg satt i bilen på tur hjem fikk jeg det for meg at jeg ville ha te... DEN teen! En te jeg ikke har drukket på over tjue år. Jeg føyk på teshopen og fikk tak i den teen. Det var viktig at det var løs fruktte. Jeg dro deretter hjem, kokte meg te, lette frem ei cdplate jeg ikke har hørt på omtrent like lenge (Camel- Stationary Traveller- Long goodbyes), og jeg hentet frem hekletøyet og begynte hekle på et vindusbilde! Jeg som ikke har heklet på år og dag! Så der satt jeg da og plutselig innså at slik pleide jeg jo sitte for tjue år siden.

Jeg tok det opp med putta på neste avtale og hun fortalte at kroppen husker... Og det hun gjorde med meg forrige gang fikk kroppen til å erindre det som jeg endte opp med; te, gammel musikk og hekling.

Noen som har vært borti noe lignende??

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 10-10-12 kl 20:50.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat