Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-12, 00:31   #24
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan få til å trene når man er utmattet?

Du sier du er så travel, da lurer jeg på om det er noe fysisk aktivitet i det du er travel med og i såfall hva slags? Og hvilken sykdom har du? Jeg begynte på styrketrening fordi jeg hadde muskelspenninger i skulder/rygg, men det ble bare verre. Så gikk jeg på ashtangayoga og det ble bedre. Jeg begynte på styrke igjen, og igjen ble jeg verre og alle musklene ble konstant mer anspente merket jeg så nå har jeg kuttet det ut igjen og vil gjøre yoga bare i tillegg til gåturene mine. Hadde jeg tatt meg råd til å få massasje en gang i uka kunne jeg nok trent styrke men det velger jeg bort. Jeg føler at jeg bygger et muskelpanser, en vegg med følelser bak, ved styrketrening, og at det motsatte skjer ved yogatrening. Ved yoga frigjøres følelser. Et lager av følelser, særlig sinne og frykt, gir spente muskler, og smerter. Spente muskler kan skape mye jobb og bryderi for en kiropraktor, men å gå til kiropraktor gjør ikke noe med årsaken.