Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-12, 23:50   #3
ToreH
Gjest

Sv: Næringsinnhold, lavkarbo og trening ...?

Jeg spiser lavkarbo men har balansert det med treningsernæring for å beholde fettprosent lav, ha godt med energioverskudd og et stabilt blodsukker. Trener 5-6 ganger i uken som deg hard kardio, noe som var umulig for meg på ren ketogen diett.
Dette fungerer utrolig godt for meg og består i å supplere med Målrettet treningsernæring. Veldig mange andre som driver fitness, sykling og styrkeidretter lever jo på lavkarbo diett til vanlig, men bruker treningsernæringen til de med stor suksess. Jeg skal ikke si at dette er eneste dugnare, det finnes mye annet på markedet som kan gi deg tilskudd om målet er mer overskudd til intensiv kardio/styrke men lavkarbo livsstil til daglig. Men dette funker veldig bra for meg med flere. Og hvordan kan jeg vise dette? Vel sjekk ut min journal med bilder så ser du resultatet av lavkarbo/ketogent kosthold over tid, men med målrettet treningsernæring i tilpasset kombinasjon. Nå som jeg har skrevet dette så vil vel en haug av folk advare deg mot dette, men jeg sier bare at dette har fungert umåtelig bra her i gården og har svart på mine utfordringer ift det å trene seg fit med energioverskudd på lavkarbo. Du som har reagert så positivt på lavkarbo og tydelig er en jernvilje i en menneskekropp ville jeg ikke vært redd for å gi det et forsøk. Og ja, jeg har et ufattelig stabilt blodsukker i tillegg. Dette er nå noe jeg kun vil anbefale til deg som er ferdig slanket, og trener så mye og tydelig er særdeles motivert og målrettet.

Hvis du er intr så har jeg skrevet ca 7 sider om hva, hvordan og hvorfor jeg jør som jeg gjør. Kan sende til deg om du er intr.

Sist redigert av ToreH : 12-10-12 kl 00:01.
  Svar med sitat