Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-12, 11:35   #1474
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har påbegynt et prosjekt som jeg selv laga oppskrift til, en babymariusgenser med rundbole. Problemet er at oppskrifta lå på harddisken til en pc som gikk til h@&#%.
Jeg er nå der jeg har strikket fram til første diagram på bole og ermer, og skal strikke dem sammen på én pinne. Jeg har fire steder jeg kan felle av, før og etter krysset, etter en stripe og etter det siste røde mønsterdiagrammet før jeg lager vrangbord til hals. Det totale antall masker med ermer og bole er nå 254. Er det noen som har strikka sånne mariuser før, som kan si noe om hvor mye jeg burde felle for hver av disse gangene ...? Eventuelt som kan si sånn ca hvor mange masker det bør være når jeg lager halsen? Mulig det er mye å be om, og jeg kan sikkert regne det ut selv, men om noen sitter inn med noen ca-opplysninger så blir jeg kjempeglad!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat