Tråd: Krom
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-06, 17:35   #22
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Krom

Da må jeg si du er utrolig dyktig Anna som ikke faller for fristelsen , selv ikke etter at vekten er oppnådd. Hvordan er ditt Sosiale liv, blir du ikke tilbudt kaffe og kaker hver gang du kommer innom til folk? Har du alltid med deg egen kake?

Skolen arrangerer ofte foreldresammenkomster og da skal foreldrene til guttene eller jentene ta med seg ett fat med karbobomber. da tar jeg selvfølgelig med eget fat litt færre karboer på, men hva tror du skjer da, jo de sender fatet mitt rundt slik at jeg ikke får spist av det. Når en har tre jenter i skolepliktig alder så skjer dette ganske ofte. Og møter du ikke opp så blir du stemplet som dårlig forelder som ikke støtter opp om barna.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat