Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 10:31   #5
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Blodprøve i morgen, hva burde jeg be om?

Jepp, her var det en del forslag. Jeg skal også inn og spørre om blodprøve snart. Etter en nedgang på nesten 40 kg på 6 måneder har jeg den siste tiden vært slapp, motløs og mistet mye hår (og da mener jeg MYE). For ca 2 måned siden tok jeg en sånn generell prøve som viste litt forhøyet kolesterol og ferritin nivåer helt i bunn av skalaen (ganske mye lavere enn det jeg har lest rundtomkring er annbefalt, men høyere enn referanseverdien). Fra før av så har jeg tatt multivitamin og magnesium på kvelden. Og så begynte jeg å ta b-vit, jern og c-vit. Symptomene har ikke blitt bedre. Så, da tenker jeg å skjekke igjen. Forslag til hva jeg bør spørre om. Legen min er ganske grei til å gjøre det man spør om, men har ikke så mye initiativ selv...