Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-12, 08:40   #26
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jippi! Cavalier søtet med sukrin og stevia i Norge!

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

Jabba: Den store godteributikken, tenker du på den i krysset Markens og Henrik Wergelandsgate ( masse busser, rett opp fra Jernbanen/ bussstasjonen)?

Der på hjørnet Markens/Wergelands så i alle fall jeg fullt cavalier-utvalg, og i tillegg steviasøtet Balance-sjokolade. (Et annet merke som jeg ellers oftest finner hos tyrkersjappene rundtomkring.)

Ellers så, tja, jeg ville nok ikke ha valgt stevia-cavalier hvis jeg fortsatt følte meg tryggest med streng karbotelling, men nå er jeg forsåvidt mer opptatt av hva jeg tåler - og da er den et fint alternativ. Den gir meg verken sukkersjokk (som jeg merker veldig fort når jeg først får i meg noe galt) eller klassisk sukkeralkohol-ubehag.

(Jeg er ikke sikker på om jeg vil velge stevia-cavalier fremfor en "vanlig" 88%-sjokolade, feks - men det blir jo smak og behag mer enn noe annet.)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat