Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-06, 22:49   #9
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Noen spørsmål ang. Skaldemankur

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Joda... men bortsett fra noen spørsmål og svar, samt noen utdrag fra boka, så tror jeg han finner mere info her på lavkarbo.no inntil han får boka...

Ziggy har rätt, som vanligt. Jag har helt enkelt inte tid att ägna mig åt min egen hemsida. Just nu är den bara en annons. Men den utåtriktade verksamheten är så viktig att den får gå före. Jag har varit på nya intervjuer i Sverige idag. Det är ett väldigt tryck och det gäller att ställa upp. All massmedial uppmärksamhet tjänar två syften:

1. Det gör det svårt för karbohydratdrakarna att stanna i sina grottor. Förr eller senare måste de gå till motangrepp. Annars inser alla att de inte har några argument.

2. Uppmärksamheten säljer böcker och så småningom ger det pengar. Därmed blir det möjligt för mig att fortsätta att störa drakarna. Min uthållighet är mycket god och det ska bli intressant att se hur många veckor, månader eller år de håller ut. Just nu slipar de på sina argument.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat