Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 16:40   #195
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vel - det er bare det at jeg absolutt ikke kjenner meg igjen i den beskrivelsen av "glad" - "uvel, kvalm, sinna på meg selv og deppa" passer bedre i forhold til de følelsene jeg sitter igjen med. Om det gjør meg "glad" så ligger det lystsentret så langt nede i hjernen at overjeget ikke kjenner det...

Og jeg har fremdeles ikke forstått hvorfor jeg ikke fungerer som "alle andre"...

Det der er forøvrig en "food reward"/Stephan Guynet-forklaring (jeg har lyst til å si at det som regel er en forenkling). Man kan like gjerne si "spis kjedelig mat, så går du ned"... Da burde definitivt folk gå ned på brød - for kjedeligere mat, finnes jo knapt ikke.

Bytt ut glad med velvære da!! Det er jo derfor damer trøstespiser...
Eller at det behager sinnet selv om det ikke behager kroppen.