Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 10:34   #201
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Jeg har aldri vært særlig plaget av PMS, takk og pris
Jeg ble sterilisert på medisinsk grunnlag for endel år tilbake, og etter det har jeg aldri vært veldig flink til å følge med når uka egentlig skulle komme. Men plutselg ble det sånn at jeg "savnet" den, og fant ut at jeg rett og slett hoppet over noen runder innimellom. Det var egentlig gjennomgangstonen hele det siste året før hetetoktene kom. Noen ganger kom den som den skulle noen måneder på rad, og så hoppet jeg over igjen.
De siste månedene før hetetoktene slo til, kunne jeg faktisk ha uka, 3 dagers opphold og så ny uke. Da blødde jeg mer enn jeg normalt har gjort også.
Siste rapport på den fronten er slik: Uka nest siste uka i juni, 5 dagers opphold, så ny uke inn i juli. Deretter ingenting før en uke midt i september, ingenting etter det (foreløpig da).
Hadde litt magesmerter forrige fredag, og trodde det var på'n igjen, men den gang ei. Ble veldig forkjølet samme dagen, så kanskje magesmertene var relatert til det
Så lenge vi har egg igjen, vil vi jo få uka Men, eggene kommer jo fra annenhver side hver gang, så kanskje det blir tomt i den ene eggstokken før den andre ? Må innrømme at det har jeg liten greie på