Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Ha ha ha; en liten hybelboer i magen; en god måte å si det på! Ei venninne av meg som er helsesøster sa en gang at vi skulle bare visst hvor mange damer i alderen rundt 50 som faktisk kom for å ta en graviditetstest. Men godt å høre at du ikke er PMS lengre; det er jo fryktelig slitsomt både for deg og de rundt deg .
Vekta i går var 800 g over minstenotering; helt greit. Fokuserer på minstenotering og lar alle målingene som viser mer enn dette bare skli glatt forbi. Gidder ikke bruke energi på dem fordi de ordner seg etterhvert igjen. Det er lettere å si det nå da jeg faktisk har gått ned, og jeg hadde albsolutt ikke tatt så lett på det for et år siden da jeg kjempet for hvert eneste gram.
Veldig fornuftig tankegang! Vi fokuserer på minstenotering! Det er bra du ikke stresser med det. Jeg var også sånn før, men nå tar jeg det hele med ro for jeg er bare så glad for at jeg endelig føler meg vel alt ordner seg om man bare følger stien.
I dag skal mannen og jeg ut og gå tur i det fine været. Det er lenge siden jeg gikk sist så det skal bli godt. Er bare spent på den hofta mi som krangler svært for tiden. Men skal ikke bruke den som unnskyldning!
Ha en deilig søndag!
|