Tråd: Vektoppgang
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 16:32   #10
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: Vektoppgang

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Nei, ligger ikke på lave porsjoner egentlig, men har ikke så mye fett i maten heller.
Men poenget er jo at jeg har begynt å gå opp i vekt, selv om kostholdet er det samme/bedre enn det var for et halvt år siden. Jeg begynte jo å være mer aktiv med å sykle nettopp for å forsøke å gå ned de siste kiloene. Omtrent samtidig gikk jeg tom for metformin. Og når jeg tenker etter så er det nok det, siden magen er blitt større og hårveksten har begynt å tilta. Tenk at metofrmin skal ha så stor betydning?

Som pcos'er selv vet jeg hvor mye metformin har gjort.for meg:-) så å starte opp igjen med det er nok lurt. Jeg klarer fint å legge på meg med metformin, men da er det snakk om visst jeg spiser veldig usunt. Spiser jeg riktig og sunt for min kropp, noe jeg i hovedsak gjør, funker alt fint. Men jeg bruker ikke metformin bare for vekttap sin skyld, men det.hjelper meg også med å ha en stabil syklus. Tror nok medisinen er det.som holder deg tilbake, siden du selv vet at du spiser bedre enn før, og at vekten steg etter at du gikk tom. :-)

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat