Sv: Dreams forlorn
Og nå fikk jeg svar på resten av spørsmålene mine....
Vakre Albertine, jeg slutter meg til Alines uttalelser om deg, for jeg har også hatt gleden av å treffe deg i tillegg til at jeg har blitt litt kjent med deg her inne....Du har fantastisk utstråling og et nydelig ansikt. Ja du er overvektig, men du er et flott menneske Det var ikke overvekten din som slo meg da jeg traff deg, det var utstrålingen din og de levende øynene.
Jeg kan forstå et det blir tungt og føle at du ikke mestrer det du ønsker deg så høyt; Å få kontroll på maten og dermed vekta, som fører til bedre helse.
Du må ikke slutte å ha drømmer, Albertine. Det er ikke avhengig av vekten din, og det er viktig for at du skal ha gode dager ellers. Tristhet og maktesløshet er ikke gode hjelpere. Jeg behøver ikke å være overvektig for å få tunge tanker om livet mitt, så jeg tror at det er andre ting også som kan påvirke psyken vår enn det. Kanskje trenger du litt hjelp av medisiner en stund, for å komme deg litt ovenpå igjen......? Jeg tror ikke piller er løsningen på alt, men jeg tror at av og til kan det hjelpe oss over kneika, når vi ikke klarer det alene.
Jeg skulle ønske du slapp disse tunge tankene. Og hjelper det å skrive, så gjør det her eller der.....
Hva annet kan jeg gjøre.....? hjelper ikke så mye, men er litt rådløs på hva annet jeg kan gjøre eller si....
Jeg krysser fingre for at du er på vei ut av "isoleringen" nå...og at det letter litt.
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|