Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Heisann. Hva er dette easy life? Noe ala spis deg slank?
Dagen i dag har gått i ekspressfart og plutselig er det kveld. Fortsetter det sånn er jeg pensjonist før jeg vet ordet av det. Jeg er inne i ei spennende uke på jobb, med masse nytt og jeg har som mål å ikke ende opp med flere oppgaver enn før. De jeg har knekker meg allerede
Vekta slipper ikke taket her i gården; sikkert pga mye stress (er mye sliten også) og at jeg ikke har vært "nazi" nok med maten. I dag begynte jeg plutselig å tenke at jeg ikke vil ha en slik kropp resten av livet og at jeg må intensivere treningen for å få bukt med heng her og heng der. Det er første gangen jeg har slike tanker, og jeg husker fortsatt hvor provosert jeg ble da ei slank og fin arbeidskollega av meg sa det om seg selv for mange mange år siden. Jeg hørte vel mer kritikken av meg som ikke trente like mye som hun. Det hører med til historien at jeg dengang var 30 kg tyngre enn i dag, men likevel.
Nå har det seg sånn at da tenken var tenkt så ble den ikke så intens etter en tid, så nå er jeg veldig i tenkeboksen ift mer trening .
Ha en riktig god kveld alle sammen; her er det stearinlys og en kopp deilig te mens jeg leser avisene.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|