Sv: Smerter ved stort vekttap.
Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.
Takk for.flott tips:-) jeg tar ikke tilskudd.av omega3, men jeg spiser relativt mye fet fisk. Stort.set daglig spiser jeg røkt laks. Men kanskje det er verdt å prøve tilskudd. Har hatt disse problemene i 4-5 år nå, og begynner å bli lei. Har lenge gått 50% sykemeldt, men nå er det ingen bønn lenger. Håper at 100% sykemelding skal gjøre susen, mens jeg fortsetter trening i fysioterapi. Men det irriterer meg at jeg er ung (29 år) og så mye plaget...
Tallmessig alder sier ikke så mye. Når du har vært såpass overvektig så er alderen din mye mye mer enn det. Når jeg var 25 fikk jeg høre jeg hadde tenner som en 50 åring men kropp som en 18 åring... Så med overvekt og belastende jobb.... Well there you got it. Hverken muskelfester, skjelett og senefester er skapt for å bære 50-60 kg over det man bør veie før eller siden stopper ting opp.
Så tallalder har lite med fysisk slitasjealder. Men nå må du bli frisk og så trene deg ned i alder istedetfor! Se på det som en ny sjanse heller. Du kan velge å gjøre det rette eller fortsette bli en belastning for samfunnet.
|