Tråd: Hvor mye?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-12, 09:30   #7
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye?

Det er ikke et mål i seg selv og ligge under 15 g kh i følge Ketolyseboka. Man skal starte med 15 g til man er i ketose også kan man øke opp til 20-25 g. De fleste er i ketose på langt mere kh enn dette.

For noen er det 0 kh en periode (a la Skaldeman) som gjelder, men mange inkludert meg selv må ha godt med grønnsaker for at ting skal fungere.

Jeg vil nok en gang råde deg til å få mer og varierte grønnsaker inn i tillegg til det du beskriver over her. Det er faktisk en anbefaling Torkil også har i boka si om vekta stagnerer. Få lagt inn litt mosjon også.

Prøv dette en periode (2-4 uker) og om det ikke hjelper så er det andre grep som kan tas (f.eks minke ned på melkeprodukter). Husk også at det krever tålmodighet og for enkelte tar det tid før kroppen klarer å omstille seg og starte fettforbrenningen. Husk også å drikke mye vann.

Sist redigert av Lillemy71 : 23-10-12 kl 15:46.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat