Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-06, 20:36   #29
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Da har du ikke lest boka godt nok, Sten Sture... for brødenheter er bare en måleenhet for gitt mengde med karbohydrat som ble brukt i den første tiden etter at man ble klar over diabetesproblematikken i bl.a. Tyskland, og har igrunnen lite med brød å gjøre... (snip)
Ziggy

Du avslöjade mig, Ziggy. Nej, jag har inte läst Lutz. Bara bläddrat i den. Och jag gillade det jag såg, förutom det där med brödenheter...

Jag har faktiskt inte läst Kwasniewski heller, bara bläddrat. Och jag gillade det jag såg där också.

Min okunskap om vad andra skriver är enorm. Men det stör mig inte. Det enda jag hämtat från någon annan är Montignacs råd om att dricka vinet efter maten. Det har jag testat själv i några år och det fungerar bra.

Allt annat i min bok är självuppfunnet. Att det liknar Lutz, Kwasniewski, Banting etc beror på att de också har rätt...

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat