Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Merkelige greier! Jeg skriver et langt innlegg og plutselig går jeg over i en annen side og mister alt jeg har skrevet!! Og jeg som hadde DET lange innlegget....
Poppy: jeg er av den oppfatning at alle og enhver må finne sin metode for vektnedgang; om easylife med eller uten pulver fungerer for deg så er det akkurat det som er viktig. Ikke noe annet. Stikk gjerne innom og del av dine (forhåpentligvis) gode erfaringer så vi andre også kan lære! Vektmessig er tingenes tilstand stabil her, men jeg har begynt å miste vann så i morges lå jeg 100 g over minstenotering. Kanskje er det lov å håpe på en ny i morgen?
Jeg var forresten innom Mål-til-jul-tråd nettopp, og måtte se hva det var jeg satte som mål for noen uker siden. Da oppdaga jeg at jeg veide mindre da enn i dag.. Jammen bra en ikke "mister balansen" av slike ting lengre altså!
Jeg opplever at folk ikke kjenner meg igjen; dog har jeg skiftet frisyre men lell!! Har vært på kleskjøp etter å ha funnet ut at mye av det som lå i skapet var både for stort og slitt. Siden jeg ikke har likt å handle klær når jeg ikke var tilfreds med utseendet så tok jeg vare på det gamle og brukte det. Nå er det over og ut, det som kan sendes til Fretex er sendt dit; resten er sendt til avfallsplassen. Har kjøpt meg to bukser, to skjorter og en dressjakke. Føler meg ganske fjong når jeg har det på altså! Jeg som alltid har hevdet at jeg er for «grov» til å kle meg som en dame skifter nå stil og satser på å bli det.
Muffinskanten over beltet er fortsatt tilstede, men ikke verre enn at en vid topp/skorte skjuler den akkurat nok til at jeg kan gå med skjorta. Og så ser jeg, når jeg ser meg rundt, at jaggu er det mange som har muffinskanter utafor bukselinninga, og jeg har altså ikke noe å skjemmes for!
Ønsker alle en fin kveld, og lykke til med veiing i morgen for dere som har det på kalenderen!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|