Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-06, 01:02   #39
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Endelig noen som tørr å si det direkte. Etter at jeg har lest Atkins har jeg ment at hurtige karbohydrater setter fart i celledelingen og at dette kan føre til at celledelingen løper løpsk og feil celledeling kan oppstå og dermed Kreft. Jeg har lagt merke til at det ofte er de som er mest redde for fett som oftest får kreft. Og ikke overvektige som det blir hevdet. Jeg vet om mange som har fått kreft men bare en av de var litt overvektig.alle de yngre som jeg kjenner som har fått kreft har vært idrettsfolk. altså de med høyest forbrenning.
Nå vet vi jo at det har vært fusket med kreftforskningen og pengene vi har betalt inn frivelig til formålet har kanskje vært helt bortkasta.

Kunne ikke vært mere enig, Kristian...

Problemet med dette, er at det med denne kreftteorien- som faktisk ble utviklet allerede tidlig på 1950- tallet, like før DNA- teknologien så dagens lys- ikke er penger å tjene på hverken forebygging eller rehabilitering... for den eneste forebyggende og rehabiliterende behandlingen man har, er et evolusjonært tilpasset kosthold basert på kroppens faktiske cellebiologiske funksjonsmåte... og det kan man ikke ta patent på...

Ergo finnes det heller ikke penger til denne typen forskning, da den multinasjonale legemiddelindustrien ikke har noe å tjene på denne typen forskning... og resultatet??? Jo, stadig flere i vårt moderne samfunn utvikler kostindusert kreft... uten at noe blir gjort med det...

Sist redigert av Ziggy : 21-01-06 kl 01:46.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat