Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-12, 20:40   #17024
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lurer på om jeg har spurt om noe lignende før, men jeg husker uansett ikke svaret.
Jeg har nettopp fått det nye kjøleskapet mitt på plass, men SÅ KLART er det et gigantklistremerke i papir, av den typen som ikke går an å få av, uten at det er en masse rester. Noen som har noen gode råd for hvordan å få det lettest mulig av?

Aner ikke hvor det kom fra, men etter baderomsoppussinga kom pappa med noe som het sitronspray som gjorde underverker med limrestene på ganggulvet (hele var dekket av tape- og limrester! ) Men basert på hans innkjøpsmønster vil jeg anta den finnes på CLas Ohlson, Biltema eller en bensinstasjon...Men det funker også å holde en veldig våt klut med zalo på oppå det i noen minutter til det er skikkelig gjennomvått og så skrape det vekk.